söndag 8 maj 2011

On the road...wrrrrrrrom

En dag gjord för bönpallen! Super nice väder, eller hur?
Hej alla bloggisar, har helgen varit bra? Har ni gjort nåt kul? Här i Farsta har det varit en bra helg och jag har fått massor gjort. Efter dagens åktur så fick jag världens energi och skrev klart utkastet till mitt utvecklingsarbete och nu är det inskickat. YES! Skolan har ju inte varit prio ett och tiden har inte räckt till, men nu är det klart. Läsningen är väl det ända jag har legat i fas med och jag ser fram emot den 27:de då är det terminens sista dag.

Nu till den här underbara söndagen, det går ju bara inte att vara inne. Frukosten intogs på balkongen i morgonsolen och vid 11.00 tiden åkte skinnbrallorna på och vi åkte till Pro Bike som hade Öppet hus.Morfarn hade ju fått ett önskemål från ÄLSKLINGSUNGEN om nya "moffa nappar" (nappar med HD logga) så 2 nya nappar och en munkjacka blev det till junior!
Sen tog vi färjan från Slagsta till Ekerö och därifrån till Bromma Blocks där vi åt lunch/middag på Erssons. Jag skulle bara kolla lite i affärerna....... och det blev en tunika från NoaNoa som fick följa med hem. HOPPSAN!
Vi åkte till Hagsätra och lämnade napparna och tog en snabbfika......sen drog vi till Dalarö och köpte tidning!
Bjuder på några bilder från dagen!
Kan själv!
Mys med storasyster


Dagen shopping!
TREVLIG söndagskväll och massor av kramar
Helene

1 kommentar:

  1. Snygg tunika! Känner igen den där bryggan alltför väl ;)
    /T

    SvaraRadera