söndag 1 maj 2011

Kvällens sista uppdatering

God kväll på Er alla vänner! Söndagkväll och tvättmaskin brummar i bakgrunden. Flitens lampa har verkligen lyst här i Farsta vi har varit supereffektiva och gjort massor av nödvändiga med tråkiga saker. Men nu är det gjort, skönt! Jag har till och med varit och tränat men nu väntar några timmar "skriverier".... Här kommer några bilder från dagen och dagens impulsköp!. Håll tillgodo.

 GRATTIS MICKE 45 år!
Såklart blev det några bilder på Oliver

Dagens impulsköp, en ljusblå tunika från PINK INDIA, den kommer att bli så fin tillsammans med mina mörka jeans, (tyvärr så gör bilden den inte rättvisa) Jag gillade den lilla väskan som tunikan låg i!


Ny vecka NYA UTMANINGAR....hmmmm undrar vad som ska hända?
KRAMAR i MASSOR
Helene

1 kommentar:

  1. Jag läste "filtens lampa" och tänkte att en sån skulle jag vilja ha. En filt med inbyggd lampa...sketabra uppfinning. Men sen tog jag på mig glasögonen... :o)

    SvaraRadera