söndag 29 maj 2011

PARTY!

Godmorgon Världen!
I dag är det lite trött och segt här i Casa Ericsson, tre sena kvällar i rad och för lite sömn, det känns nu för tiden!Laddar med kaffe för att piggna till och jag är nu inne på min tredje mugg.
Gårdagens lilla tillställning var trevlig och det var superkul att träffa "gamla och nya" träningskompisar/instruktörer. Vi var några tjejer som träffades innan festen på Clarion Hotel på Ringvägen där vi tog ett glas vin och babblade, vilket häftigt hotell så trendigt och snyggt designat, där vill jag sova en natt!
Festen då, övervägande damer men Fernando Brito var på plats och drog igång alla med sina LATIN MOVES, han är grym!
Ja sen var det dans, skvaller och "guuuuuud va längesen vi sågs" men jag och Ourania  gav upp när allmänheten släpptes in, ingen var över trettio.
Men nu ska ni få lite skvaller. På vägen till garderoben vem står där och ser vilsen och bortkommen ut om inte Linda Rosings ex Fadde! Hahahahaha väldigt långt bort från SPY Bar!
Mannen var så snäll och kom och hämtade som vanligt, tack för det darling! Innan John Blund kom så avslutade jag dagen med ett stort glas kall Oboy, hur gott var inte det? Sk*tgott!



Vad händer i dag då?
  • Packningen fortsätter och är vi är inne i slutskedet, nu längtar jag som bara den till onsdag.
  • Morsdagsmiddag med mamma och pappa
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar