måndag 23 maj 2011

Bilkö......suck!

Halloj mina bästa bloggisar!
Ny vecka och nya utmaningar.Hahahahaha ;-) Dagens utmaning var  "gilla läget i en bilkö och inse att du inte kan påverka" utan bara go with the flow...... En timma och 10 minuter  från Hagsätra till Frescati, jag fattar inte hur folk utsätter sig för det här varje dag! Vad skulle jag i Frescati och göra då? På en halvdagskurs. Nu tänker väl ni varför tog hon inte tunnelbanan om det nu är så VÄLDIGT besvärligt att ta sig fram med bil, joooo därför att det var väldigt bråttom tillbaka till jobbet. Vill ni veta hur lång tid samma sträcka tog klockan 12? EXAKT 16 minuter! That´s why. Och observera jag höll hastigheten....Nja....... nästan hela vägen.
Lite mer bilar än på Johanneshov.........

I kväll var det sista gången på buggkursen. Gillade Daniel, vår instuktör, jättemycket, han är faktiskt den bästa jag någonsin gått på kurs för så jag hoppas han håller i någon kurs när hösten startar upp med nya kurser!
Nu ska jag göra Richard Gere och Julia Roberts sällskap....Ja ja ja trams säger en del men vem bryr sig! Jag ÄLSKAR filmen, så UNDERBAR och ROMANTISK och jag gråter varje gång Richard glider upp i sin vita bil och friar......snyft! Pretty Woman walking down the street..........
Kramar till Er alla från mig till Er

2 kommentarer:

  1. Köer, ja fy för faan *suck*. Idag var det två bilar före mig in i Big Inn rondellen, jag fick ju för faan bromsa lite. Ska det behöva va så!! Kunde heller inte parkera utanför enrén till Nautilus *suck*. Fick bergis gå 12 meter eller så.... fast det var ju en bra uppvärmning :-)

    SvaraRadera
  2. Jobbigt! Flytta till en mindre stad :-)

    SvaraRadera