måndag 9 maj 2011

Bye bye strumpor......eller?

Solsken och nästa 20 grader har termometern visat på idag, NAJS! Älskar att vara barfota men jag hatar ovårdade fötter! Hur snyggt är det med spruckna, valkiga hälar i slingback-skor? Eller långa snuskiga tånaglar? YECK!
Jag tror att jag har överfört min "jag hatar sunkiga fötter känsla" på mina döttrar för är det något vi har gemensamt så är det en stor kärlek till fotfilar och fotkrämer!
I dessa snygga men säkert osköna skor så är fina fötter ett måste, eller hur! Gissa om jag har filat och smort mina fossingar i kväll!

Annars har väl min dag rullat på i ett rasande tempo......så den här dagen har väl varit de andra lik.
På eftermiddagen kom OLIVER förbi "mormors dagis" vi hann kolla lite på humlorna innan de gick vidare hem till storbarnen.
Arbetsdagen tog slut och jag handlade på vägen hem och mannen och jag åt faktiskt middag tillsammans vilket inte tillhör vanligheterna i veckan! Sen åkte jag till Nackswinget och terminens nästsista buggkurs så nu blir det utomhusdanserna som gäller i sommar. Bäst gillar jag Grönan!
I morgon förmiddag ska jag in till den stora staden på utbildning/kurs angående förskolans reviderade läroplan och på em blir det en planeringsfika med Therese inför torsdagens lilla tripp .....det eviga dilemmat vad ska med? vad ska inte med?
Nej mina vänner gå och borsta tänderna och kryp ner i sängen, NATTI NATTI!
Massor av KRAMAR
Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar