söndag 3 oktober 2010

Tidig SÖNDAGSMORGON

Godmorgon på Er alla! Jag hoppas att Ni har sovit gott för det har jag och jag känner mig utvilad och pigg. Härlig känsla. I går blev det inte så mycket bloggande för jag laddade ur kameran så sent och då hade jag ingen inspiration att skriva men NU är jag laddad.
Som sagt jag fick ju ÄNTLIGEN träffa Oliver i går efter en HEL LÅNG VECKAS uppehåll.Ibland är det tufft att vara en arbetande och studerande mormor. Vi fick iallafall några mysiga timmar tillsammans men ÄLSKLINGSUNGEN var inte på topp, hostig och snorig och efter sin middagsslummer kom febern 39 grader. SKRUTTEN.
Det som annars hände igår var väl att jag STÄDADE och PLOCKADE och TVÄTTADE känns det igen? Visst är det skönt och vara ledig så man kan få ägna sig åt detta. Ha hahahaha NOT! Funderar starkt på "hushållnära tjänster". Alla tips mottages med största tacksamhet.
Lördagskvällen tillbringade vi i soffan framför TV;n sippandes på lite Vina Maipo och smaskandes på små delikata kex med vitlöksost och vindruvor.
Här kommer ett lite urval av gårdagens bilder.
Hösten är här.......


En hängig liten kille
Storhandling på ICA maxi
Kålpudding till middag


 Kom ihåg....Fånga dagen
 Kramar till Er alla och jag hoppas att ni får en fin och härlig SÖNDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar