fredag 15 oktober 2010

HAPPY FRIDAY

Äntligen fredag! Det ska bli så skönt att vara ledig i två hela dagar. Beträffande skolan så kan jag pusta ut ett tag, det som skulle skrivas och skickas in är klart och jag känner mig dessutom nöjd så den här helgen ska jag ägna mig åt att "höststyla" Casa Ericsson. Vad jag egentligen menar är att jag ska städa men det kanske känns annorlunda om jag tror att jag gör nåt annat. Ha haha!
Som sagt det har varit en HÄRLIG fredag. Morgonen startade med att jag fick ett UNDERBART förhandstips OLIVER hade sagt mormor i morse, sen var jag på ett mycket bra och givande möte med en samling kloka pedagoger, därefter filade jag på min inlämningsuppgift, åkte sen och hämtade mannen på jobbet och tillsammans hämtade vi ÄLSKLINGSUNGEN på förskolan.
Mellis och eftermiddagsfika bjöds det på hos gammelmormor/morfar i Sköndal, TREVLIGT. Oliver fick en traktor som han gillade.
Ja sen rullade eftermiddagen på med lek, bus, målning och mat.
Plötsligt kom det, det som jag längtat efter MOMMO! Oliver sa MORMOR.
Sen blev det en rolig lek, Oliver och morfarn dukade av bordet. Vem ska få tallriken? Mommo! Vem ska få glaset? MOMMO........underbart!
Det blev en massa kort tagna i dag och jag har lekt lite med layouten, njut av den lille mannen.

 Min bulle......
 Oliver läser bok med gosekatten
 Hjälper gammelmormor att sortera tidningar
 Tryggt att hålla morfar i handen

 Hej då morfar...vink vink

 KRAMAR i massor.......


1 kommentar:

  1. G-morfar och G-mormor15 oktober 2010 kl. 20:14

    Hej och tack för besöket, vi tycker det är så kul att få träffa den lille mannen som vi älskar så oerhört mycket. Det är ju skoj att träffa er oxå, men Oliver är ju väldigt speciell för oss gamlingar, så tack än en gång för att ni kom hit.
    Jugga & Brillan

    SvaraRadera