söndag 3 oktober 2010

Söndagkväll

I dag har jag varit på jackjakt, Fick faktiskt med mig MANNEN till Nacka Forum men det var bara för att han ville gå på Media Markt. Han sa nåt om nytt surround system men han kom tillbaka till vår mötesplats lika tomhänt som jag. En billig söndag alltså- Vi åkte till det nya hotellet i gamla Saltsjökvarn, mannen skulle "reka" lite inför onsdagens konferens med jobbet och vilka ser vi där om inte TORGNY MELINS. Det ni.
Resten av dagen hände väl inte så särsklit mycket, jag åkte till FLEX och tränade Body combat och sen åt vi middag och nu sitter jag här tillsammans med er mina kära BLOGGVÄNNER.
Plutten är fortfarande hostig och snorig så han och mamman är hemma i morgon. En lite påminnelse till er,  i morgon är det KANELBULLENS dag! MUMS!


Natti natti och på återseende
KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar