fredag 8 oktober 2010

Bara du å jag ......

Vilket lyx, en hel dag med min ÄLSKADE Oliver. I dag var han mycket piggare, ingen feber men ögonen geggar fortfarande. Vi startade dagen med en leverpastejsmacka, mums tycker Plutten, sen klädde vi på oss och promenerade till parken i Hökarängen. Det är en jättefin park med hästar, getter, höns och kaniner, Djuren var inte så sällskapliga och de stackars hönsen sprang för livet när Oliver laddade med en näve grus. Jag bytte ut gruset mot gräs men hönsen sprang i allafall.
På vägen hem somnade Oliver så jag gick en extra sväng så han skulle få sova klart. Efter 1 timme vakande han och då gick vi hem och åt mat, målade, lekte, läste saga, fikade med morfar och gammelmormor/morfar. Sen kom äntligen mamman.......Oliver hade längtat! Vi åt middag tillsammans och sen åkte de hem och jag åkte och tränade ZUMBA!
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slötitta på tv....Natti natti så hörs vi i morgon!
















KRAMAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar