torsdag 21 oktober 2010

Barnvakt

Tjingeling i höstburret! I dag var det riktigt kallt så nu har dunjackan gjort entré. Jag måste faktiskt hissa skräddaren i Farsta. Dragkedjan på jackan gick sönder i våras och jag lämnade in den för byte av dragkedja i lördags, 350:- skulle kalaset gå på men jag gillar jackan så det var det värt.Men i dag när jag hämtade den så hade han bara bytt själva låset och nu fungerar dragkedjan som den ska och jag behövde bara betala 80:-sånt gillar jag.
I kväll var jag barnvakt för Olivens mor och far skulle på föräldramöte. Vi busade, läste böcker och myste. Halv åtta kom John Blund och den lille gullungen somnade så sött efter en flarra välling, mormorn kunde då lägga sig i soffan och läsa igenom morgondagens skoluppgift.
Nu ska även jag kontakta John Blund....Natti natti vänner!

 Hoppsan såg du mig mormor?
 KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar