lördag 9 oktober 2010

På upptäcktsfärd

Tjingeling FRIENDS, har ni haft en bra lördag?
Det blev ju fint väder, som gjort för härliga skogspromenader. Jag och mannen åkte till Harley Davidson och tittade på nya handtag till hojen, vi kunde enas! För att skapa en ekonomisk balans i familjens budget så köpte jag mig ett par nya stövlar för samma summa som handtagen, dock i en helt annan affär.
På em på åkte jag med Oliver och mamman till Länna. Jag hängde på Plutten i hans upptäcktsfärd bland montrar och hyllor så mamman fick handla i fred.
När jag kom hem var det bara att ta tag i litteraturläxan och faktiskt, boken blir bara bättre och bättre. Nu ska vi slappa framför burken tills det är dags att sussa.
Vad gillar ni kristallkronan?

Höstlöv.......

 Oliver kollar utebelysning...julklapp åt moster kanske?
 Mysig fårskinnspall
                                                            Varför sitter allt så högt?
 Hmmmm badsugen?
 Det klättras mycket nu......
                                                                   Kollar julbelysning
En gummigrej.....den höll i nästan 1 timme sen bet Oliver hål i den!
Trevlig lördagskväll!
KRAM

1 kommentar:

  1. Tjejen hade en likadan gummigrej men den höll bara i typ 2 minuter innan hon bet sönder den :o)

    SvaraRadera