måndag 25 oktober 2010

Nedräkningen har börjat.....

Tjingeling! Måndagkväll, mätt i magen och här sitter jag med en stor kopp kaffe, bloggandes om vardagliga händelser i mitt lilla liv. Ha ha ha läs om ni vill eller låt bli.
Vad syftar rubriken på dagens inlägg till? Här kommer några visuella ledtrådar.......

 Gothia Towers
 Räkmackor
                                                                     Shopping...........
Som ni redan listat ut så ska jag och mina fina lilla "väninna" på en liten roadtrip till Göteborg och ULLARED. Ja ja jag hade ju bestämt mig för att aldrig mer åka dit men som ni alla vet är jag väldigt flexibel av mig, HAHAHAHA! Man kan väl ångra sig. Fasiken vad nice det ska bli att åka iväg och tokshoppa, tokfrossa i lyx och flärd och god mat/dryck......mmmmm YUMMY YUMMY!

Mys i höstmörkret och tänd massor av ljus...KRAM

5 kommentarer:

  1. Vänninan säger, att dom där räkmackorna kan man åka långt för, dom ser ju delikata ut.

    SvaraRadera
  2. eller hur....mumsfillibabba

    SvaraRadera
  3. ÅÅåå nu blir jag avis, jag kan följa med som bärhjälp;)Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Har just k0llat på Ullared på TV...onekligen spännande fenomen. Lycka till!När går trippen?
    /Therese

    SvaraRadera
  5. Kan man nu räkna med att få se dig i kommande program i TV5 från Ullared????? På måndag drag vi till Cypern, hela familjen inkl barnbarn. Gissa varför????
    Kramis från farbror

    SvaraRadera