fredag 1 oktober 2010

Smygtitt

Hej Bloggisar! Visst är det SKÖNT med fredag det är veckans bästa dag tycker jag. Den här fredagen var efterlängtad för fasiken vad jag har JOBBAT den här veckan. Jag gillar verkligen mitt jobb men ibland så blir det så mycket som ska fixas samtidigt. I dag har jag varit på LHS (Lärarhögskolan)det var en bra, mycket intressant och givande dag tills på eftermiddagen då vi fick våra nya uppgifter! OJ OJ OJ  tre inlämningsuppgifter innan den 10/10, framhållning? NOT! Jag som tyckte jag låg steget före med läsningen men tji fick jag! Inser nu att jag inte kan jobba 5 dagar i veckan och plugga 20% och dessutom det viktigaste av allt VARA MORMOR. Prioritering alltså och kanske öva på att säga nej, svårt men jag ska göra mitt bästa.
Men nu till mitt nya sovrum. NYFIKNA? Egentligen känns sovrummet privat och ska man verkligen lägga ut bilder men.....varsågoda jag bjuder in ER. Fortfarande saknas ett par detaljer i fixet men allt har sin tid......
Är ni beredda? AND HERE COMES MY NEW BEDROOM....enjoy!

Det blev mörklila gardiner
Mormors kristallkrona fick flytta in till sovrummet
Kramar
 

1 kommentar:

  1. Snyggt!Det blev superbra med de där gardinerna tycker jag!!/ Therese

    SvaraRadera