onsdag 1 september 2010

Kvalitetstid

Hej alla fina VÄNNER, har dagen varit bra? Min har varit SUPER! Laddad med en dubbel leverpastejsmörgås, banan, morotssticks, fruktsmoothie och kamera gick jag mot Olivers förskola. klockan två skulle jag hämta men jag var där redan kvart i. När jag kom möttes jag av en blyg och nästan generad Oliver som han lekte i dockvrån med Andreas och några barn och det var nog konstigt att mormor plötsligt stod där med armarna utsträkta.
Sen hämtade Oliver sina skor och vi gick mot bussen, målet var Rådsparken. Det fanns så mycket intressant och spännande att titta på, grävmaskiner, traktorer, tunnelbanor, hundar, stenar, pinnar.......... så promenaden till bussen tog tid men vad gör det, vi hade ju tid. När vi satt på bussen mot Huddinge så började det att regna, TYPISKT men väskan var laddad med smarrigheter så vi tog ett "mellisbrejk" under ett tak och sen blev det lite shopping till PLUTTEN.
Huddinge var rena drömmen för Oliver pendeltåg och bussar som for fram och tillbaka.
Allting har en ände och så även vår lilla dag, vi mötte mamman i Rågsved och jag tror att båda hade längat lika mycket efter varandra.
Det blev inte så mycket fotograferat men några bilder får ni se iallafall.
Tusen pussar och kramar till DIG mitt ÄLSKADE barnbarn, längtar redan till nästa onsdag!




Jag önskar ER alla en fin kväll! I morgon åker jag till Åland med Anna-Lena vi ska äta och dricka gott och bli ompysslade på båten SPA- avdelning, TJINGELING!
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar