söndag 19 september 2010

I valet och kvalet

Hej alla VÄNNER! Har ni röstat? Det har jag, men det var inte lätt men nu är det gjort. Visst har det varit en HÄRLIG söndag, vilket väder det blev. LOVELY
Startade morgonen/förmiddagen med 1,5 timmes stavgång. Jag brukar gå runt Magelungs sjön, det är så fint och det känns som om man är på landet.
Hängde sen med Oliver och mamman till Barkaby, nytt regnskydd till vagnen skulle inhandlas. Under tiden mamman klämde och kollade på olika märken så passade Oliver och jag på att utforska Babylands sortiment. Måste säga att han ärvt sin mormors förmåga att snabbt scanna av utbudet av varor och fokusera på det som är intressant. Nytt inomhusrekord sattes i dag i Babyland runt, fasiken vad snabb han är den lille GODINGEN.
Hemma  igen så gick mannen och jag och röstade och vi gick sen en promenad i det vackra höstvädret. Det är så fint när solen LYSER på trädens färggranna löv.
Nu har vi precis ätit middag, Het köttfärssoppa och det var väldigt gott! Jag hann förresten med en BODY COMBAT - klass också.
Resten av kvällen ska jag ägna åt studier samtidigt som jag ska följa valvakan.
Trevlig SÖNDAGSKVÄLL alla FINA!
Här får ni några bilder från dagen.



Oliver gillar att klättra, inget är svårt nog!

Och så gillar han att HOPPA


Höstsol på eklöv
Me myself and I
Inga ord behövs eller hur...som jag ÄLSKAR denna unge!
KRAMAR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar