tisdag 14 september 2010

Duggregn

God kväll i regnet alla bloggisvänner.Usch vilket trist väder fördelen är väl att grönskan håller i sig men jag gillar inte regnet! Jag är verkligen ingen flitig bloggerska för tillfället,men tiden räcker inte till allt jag vill och borde göra. Borde kanske göra "priolistor" och inse att jag inte kan göra allt men jag har ju en tendens att ha många järn i elden,,,på gott och ont.
Mitt nya nyttiga liv går hyfsat bra, tycker nog att kläderna inte stramar lika mycket så jag fortsätter väl.
I morgon är det myspys med Oliver och vi får se vad vi hittar på, kanske blir det en sväng till The Oldies i Sköndal.
På vägen hem tog jag en liten omväg, jag hade spanat in en ny liten" inredning/present/smycken/kläder b-butik" och där hittade jag det här söta lilla armbandet från GEMINI, för endast 99:-.
Suss gott och dröm fina drömmar
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar