söndag 5 september 2010

Hjärnan, själen och kroppen har fått sitt

Hej på Er alla finingar, har ni haft en bra söndag? Visst var det väl lite varmare idag? Vi får väl hoppas att meterologerna håller vad dom lovar inför nästa vecka......indiansommar. Det vore skönt med lite värme igen tycker jag.
I dag har jag varit ganska diciplinerad vad det gäller läsandet men när Jeanette ringde och ville ha lite sällis i centrum så slog jag snabbt ihop böckerna för en stund med OLIVER ville jag inte missa. Han jagade fåglar och kollade vattnet i fontänen och jag hängde med.
Nu ska jag titta lite på uppgiften till skolan, den ska ju i och för sig inte vara inskickad förrens den 20:de men jag behöver nog börja redan nu.......
Mitt i pluggandet hann jag med att träna Body combat, så skönt att få jopbba och slita med kroppen!



KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar