söndag 26 september 2010

Fika på Tallkottevägen

Hej vänner, söndagkväll igen och helgen är i det närmaste över. Men jag klagar inte vi har haft en jättehärlig helg med FAMILJEN!
I dag åkte jag, mannen, mas och paps till Icka och Peter. Nu är det bara altan kavr och lite annat småfix sen är det klart. Huset är/blir jättefint och läget är perfekt. Vi bjöds på nybakad drömtårta....MUMS! Vi kvinnor tog med oss vovvarna och gick en liten promenad till Mälaren där Tjejen överlycklig hoppade i vattnet. Brrrrr. Det blåste kallt och bada var det minsta man var sugen på. Boysen hölls sig kvar hemma på altanen, latmaskar!

Hade ingen lust att laga mat idag så middag vi åt på Greken i Strängnäs, jättegott och det märks att det är ett populärt ställe för det var nästan fullsatt.
Till tonerna av The Playtones åkte visen hem mot Stockholm. Jag åkte och tränade Body Combat, mannen sov middag. Olika intressen!
Nu har vi tömt sovrummet på allt och på tisdag kommer målaren, jag tror att det kommer bli jättefint hur som helst ska det bli skönt att slippa de blåa tapeterna.








 Kramar från MIG till ER......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar