fredag 3 september 2010

Hemma igen

Hejsan alla NNERV! I´m back. Har haft det UNDERBART på kryssningen. Jag har ätit gott, det kanske inte var så nyttigt men i morgon är en annan dag och då är jag på G igen med nyttigheterna.
 Vi hade en superskön dag på båtens SPA avdelning vi badade bubbelpool ute på däck och njöt av fruktbombade hälsodrinkar. Jag lyxade till det ordentligt med en ansiktsbehandling, bryn plockning och fotinpackning så skönt att bli ompysslad.
Kameran hade jag lämnat hemma så ni får hålla tillgodo med bilder som illustrerar istället.
Nu ska jag strax åka in till stan och möte upp ett gäng kollegor, vi ska fira en pensionär och en som slutat hos oss, det ska bli trevligt.




KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Hej Helene!
    Om du bara visste vad skönt det är att ha en vän som kan lyssna och komma med bra och kloka råd när man har problem.Jag håller med om att det var skönt med spa behandlingarna utan att tänka på något annat. Kai hälsar och tackar, du vet varför. Kram systra mi

    SvaraRadera
  2. KRAMAR till DIG oxå,,,,systra mi

    SvaraRadera