lördag 18 september 2010

God kväll

Lördagkväll blev filmkväll, Bad boys med Will Smith kanske inte den bästa filmen jag sett men det var precis lagom för ikväll.
Vädret idag var ju inte särskilt uppmuntrande, fasiken vad det har regnat. Men för min del var det bra ur studiesynpunkt alltså, det blev mycket skrivet idag, faktiskt så är jag i det närmaste klar nu återstår bara lite "finlir".
 Om jag ska hitta något positivt att säga om hösten och mörkret så gillar jag nda ljus och lyktor. Jag har sett ursöta silvriga små ljuslyktor på Coozie som jag tror skulle passa på vardagsrumsbordet.
Förresten har ni bestämt er inför valet? Jag har bestämt mig men vad det blir det behåller jag för mig själv, politik och religion passar inte i min Blogg. Men rösta det ska man.


Massor av natti natti KRAMAR från mig till ER!
Sleep tight and don´t let the bedbugs bite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar