tisdag 28 september 2010

Compact living

Hej på Er! Är allt bra? Med mig och mannen är det kalasbra. Hemma hos oss pågår tapetsering av sovrummet så vi har flyttat ut hela sovrummet till vardagsrummet men med ett vardagsrum på 34 kvm så är det inte speciellt trångt.
I morgon ska det vara klart och jag längtar efter att få inreda och fixa till det. Basen blir vitt sen får jag se vilken färg jag ska bryta av med. LILA, ROSA, eller GRÅTT?  Jag sätter ut en bild när jag är klar så ni får hålla er till tåls...men den som väntar på något gott!
I kväll var jag på danskurs, det är ju såååååå roligt, skulle kunna dansa i timmar. I morgon skulle jag ju ha hämta OLIVER men jag ska på kurs i morgon eftermiddag så PLUTTEN får vara med mamman på hennes förskola.
Jag bjuder på några bilder av vårt hem som det ser ut i nuläget.


TJINGELING och KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar