onsdag 4 juli 2012

Summer in the city

WOW vilket nice väder.......


GODKVÄLL finingar!


Mannen är hemma igen, välbehållen efter sin mc-resa. Härligt. De hade haft det jättebra och fick en härlig kombo av god mat/dryck och finfina hojvägar genom ett sommarvackert Sverige.

Min dag har oxå varit bra. Startade morgonen med 1 timmes power walk, skönt och nyttigt!

Papsen och jag har "lekt" i dag med. Vi har varit på kyrkogården och fixat med lite mer blommor nu när gravstenen kommit på plats, det kändes så konstigt att läsa mammas namn men samtidigt skönt att stenen är på plats.


Vi åkte sen till Gustavsberg och fikade på Delselius konditori. Där åt jag världens godaste lime/citronsorbet, är ni i krokarna, prova den om ni gillar sorbet.



Hemma igen så satte jag mig på balkongen och njöt av solen..........innan middag och träning.

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar