söndag 22 juli 2012

Hemma hos Icka och Peter

Min SÖNDAG

Det blev väl inte något kanonväder i dag men inget regn iaf och det får man väl vara nöjd med.
Mannen, jag och papsen åkte till Familjen Karlsson och grillade korv, det är så härligt att kunna sitta ute och äta och de dagar man kunnat gjort det den här semestern är ju lätträknade.


Mannen och pappa


 Icka Tjejen och Peter

Icka är en sann djurvän. Ingen fågel eller ekorre behöver gå hungrig för på Tallkottevägen finns det en välfylldbuffé av fröer och nötter att mumsa på




Innan maten gick Icka och jag en promenad ner till sjön, inga badare i dag inte och det förstår jag när jag kände på vattnet brrrrrrrr.


Vi hade en superduper trevlig dag med mycket skratt och massor av frisk luft. Tack tack.....

Avslutar med några naturpics...........Den här bilden gillar jag jättemycket.


 Stenar som jag samlat under våra resor, de ligger nu på Ickas tomt.

 Knoppar......



 Nu blir det ett avbrott i ledigheten. Jag ska jobba måndag och tisdag......

KRAM
H







2 kommentarer:

  1. Jättebra bilder, du är snart ett proffs.
    Tack för i dag.

    Puss

    Dad

    SvaraRadera
  2. Tack själva för idag!
    PS varför gjorde du inte en "din tomatplanta vs min tomatplanta" :o) Skoja bara. Hoppas Solrosen tar sig oxå...
    Puss

    SvaraRadera