tisdag 10 juli 2012

Nytt hål och magnetröntgen

Hallå där så här på tisdagskvällen!

I kväll så blev det ALLSÅNG framför TV:n, himlen är ruskigt mörk och det hänger regn i luften. Men men det kommer fler tisdagar......

I dag så tog jag äntligen tag i mitt öra. Så här är det. Ett av mina örhängshål har med åren blivit väldigt stort, en och annan unge har fastnat i mitt örhänge och hålet har därav blivit större och större. Men så i dag tog jag ett nytt hål,på fina salongen på östermalm som förresten inte var så j*vla fin, precis bredvid det gamla hålet, bra va? Så om fyra veckor kan jag ha mina fina Efva Attling örhängen utan att vara rädd att jag ska tappa dem.
Det har skett en utveckling sen jag sist tog hål i öronen vill jag lova, en liten plastmanick fixade hålet på ett kick!


 Eftersom vi är utan bil så blev det motorcykel till staden.....



Vi fikade på Fjällgatan bland alla turister




I kväll så var det dags att magnetröntga mitt knä,klockan 18.00 skulle jag vara på Sabbatsberg och jag hade mutat pappa med isterband mot skjuts. Han hade iof skjutsat mig ändå tror jag.


På Sabbatsaberg möttes jag av en riktigt rolig och trevlig sköterska, Ingvar hette han
.
- Här kan du låsa in din väska. Ta av dig dina smycken, glasögon och lås skåpet och ta med nyckeln......
Nu blev jag så där mesigt osäker. Skulle jag ta av mig kjolen? Sa han det? Äh shit kom inte i håg så jag frågade
- Ska jag ta av mig kläderna, kjolen????...?
- Ja det får du väl göra om du vill men inte för min skull eftersom du bara ska röntga knät...
Hahahahahahah haha haha f*n vad dum jag kände mig, men jag gillade han humor!


Kramar till Er alla
H

1 kommentar: