onsdag 11 juli 2012

Besök av ÄLSKLINGSUNGARNA

- Mormor har du längtat efter mej? frågade Oliver när vi träffades i dag.De var jätte jätte längesen du träffade mej!
-Ja jag har längtat jätte jätte mycket efter dej.....har du längtat efter mej då? frågade jag
-Ja mormor de har jag......faktiskt.

Behöver jag säja hur mysigt det känns i ett mormorshjärta?

 HALLOJ VÄNNER!

Onsdag i dag och samma skruttiga semesterväder, trist trist trist. Ja man kan ju iallafall träna och röra på sig när det inte blir nåt sol och bad. Dagens motion = stavgång på fm och step up nu i kväll.

Besöket då ......Jo så här var det. Jeanette skulle på efterkontoll på MVC och då passade Oliver och jag på att kolla lite i leksaksaffären under tiden, Oscar hängde med mamman. Oliver hittade ett metspö med fiskar som han absolut ville ha och en buss, Oscar han fick en elefant designad av John Lennon och Yoko Ono.
När vi kom hem var det full rulle. Oliver hann pussla, köra med bussarna, "fiska" och fika. Oscar han snackade lite med sin nya elefant, käkade, rapade, käkade igen, kissade på sin mormor, käkade igen.... Ja livet består inte av så mycket mer är mat och närhet när man är så liten.
Ja det blev ju en hel del pics och det är svårt att välja vilka jag ska dela med mig av, men dom här blev det.
 Nya bussen
 Pusslet från Danmark gillade Oliver
 Storfiskarn

 Hmmm kul grej
 Lyssnar eller?
 En liten glad kille
 Nakenfis

 Mätt och belåten somnade Oscar i sin nya outfit från Benetton.

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar