måndag 16 juli 2012

Återbesök hos doktorn

Som sagt i dag träffade jag doktorn för att få svaret på min magnetröntgen av knät. ARTROS och en gammal meniskskada är det som gör ont.
What to do? Jag ska börja med att träffa en sjukgymnast för att lägga upp träningen av musklerna som ska stabilisera knät och så fick jag lite piller. Den här kombon ska förhoppningsvis göra underverk.


Vi åkte sen en lång skön skärgårdstur men motorcykeln. Först ut till Djurö och Sollenkroka där vi fikade och åt nybakade kanelbullar.



Några "nature pics"...




I den här lilla söta butiken hittade jag en Creamklänning för halva priset!


Vi fortsatte sen ut till Ingarö och Björkviks brygga...


Hemma igen efter nästan 5 timmar på hojen. Jag gick och tränade, mannen "sov middag", han behövde ladda inför kvällens besök sa han.
Oliver sover alltså över och i morgon ska jag åka med barn och barnbarn till Fjärilshuset.



Sov gott alla fina bloggisvänner ZzZzZZzZzzzzzzZZZ


Kram
H

Just de...........kolla Allsången i morgon.....*fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar