torsdag 26 juli 2012

SOMMAR

Men så kom den till slut, sommaren alltså. Ja nu gäller det att ta tillvara på varje sekund och vara ute i det fina vädret.

GODMORGON vänner
Torsdagen är här och snart är min näst sista semestervecka slut. Jag fattar inte hur fort tiden egentligen går.......
I går så träffade jag Oliver och Oscar, ja och deras mamma förstås. Vi möttes hemma hos gammelmorfar som skulle bli klippt. Vi gick sen till Hökarängsbadet där Oliver badade men fasiken vad det var kallt i vattnet för räckte det gott och väl med att hålla mig i vadhöjd!

 Oliver tog kort på mig och Oscar
 En vaken Oscar
 En sovande Oscar
Finaste Badkillen
 Dricka paus i Farsta centrum

Jeanette och småkillarna åkte hem till Hagsätra och jag gick hem och fixade middag. I dag fick vi två middagsgäster, pappa och Lasse(mannen jobbarkompis) trevligt! Anledningen till detta var att vi skulle åka till Grönan och dansa, ja inte pappa inte han nöjer sig med att skjusta och hämta och det är vi så GLADA för. Tack tack tack bästaste PAPPA!

Innan dansen var jag hos Daniela på BRUNETTEN och BLONDINEN och fixade mina naglar. Hon är så duktig och supertrevlig.


GRÖNAN
Det var Larz-Kristerz som stod för musiken och det var sådär. De lever lite på gamla meriter men visst dansade vi.
Mannen och Lasse satt mest och "gaggade" och drack öl under tiden jag dansade. Några danser blev det iaf med mannen och Lasse som inte dansar blev sugen på att lära sig.
 Det var en härligt ljum sommarkväll

 På väg hem

Pappa var snäll och kom och hämtade oss

Det var igår och nu är det idag. Vad händer då? Lite fix inför Gotland och en liten shoppingsväng på stan tror jag......See U

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar