lördag 14 juli 2012

Ska det va så här????

Jamen VÄDRET! Kan det inte bli lite varmare? Nu är det tråkigare än tråkigast, jag vill kunna sitta och äta middag på balkongen, vara ute och åka MC, bada & sola........

Min lördag då. Jo vaknade klockan 7.30 av en klapp på kinden av OLIVER. Vi gick upp och fikade sen la vi oss i soffan och tittade på Pippi Långstrump, mysigt.
Oliver ville spela fotboll i dag med så morfarn och han gick till fotbollsplanen och jag och Jeanette åkte till ICA MAXI. Två kassar och 1000:- fattigare blev resultatet av det lilla besöket.

Resten av lördagen då....Oliver tackade för sig och åkte hem till Hagsätra. Mannen och jag tittade på en film, sen kom pappa och åt middag, SJÖMANSBIFF. Efter middagen så fick jag ett ryck och bakade bullar så ligger det en doft av kardemumma och nybakat här hemma.


Oliver tittar på sin idol, Erik Saade....I will be popular.......


Oscar sover gott när mamman surfar....


Mmmmmm nybakade bullar


KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar