fredag 13 juli 2012

SOVA ÖVER.....och fotboll

Vi fick en nattgäst. Gissa vem? Just de OLIVER. NU ligger han och morfarn och sussar. Jag är bara inne och uppdaterar läget och sen ska jag göra dem sällskap, om det finns nån plats till mig förståss....

Fredag och andra semesterveckan har gått...

Gårdagens lilla äventyr med papsen fick ett toppenslut. Inget fel på hjärtat utan de smärtor han känt är troligen från bröstmusklerna......hur skönt som helst för oss alla men mest på paps såklart.
I dag hämtade jag honom från SÖS så nu har jag ingen bil längre *fniss*

Vad har vi roat oss med annars i dag då? Vi har spelat fotboll, badat, lek med bussar och läst sagor


Storebror pussar lillebror "hej då"





Vad gillar ni mitt nya fina halsband?


KRAM
H

1 kommentar:

  1. Tja babe!
    Härliga bilder!
    Skönt att det är lugnt med din Pappa! Njut av semestern!
    KRAM T

    SvaraRadera