onsdag 31 augusti 2011

Du och jag...

God afton!

I dag var det dags igen för mys, kramar å pussar och lite bus, såklart. Oliver å jag alltså, onsdag på tu man hand. Är det underbart eller är det underbart?!
Det är en härlig känsla när jag närmar mig förskolans grind, blickar som möts....mormor kommer! Jag bara njuter och smälter, älskade lilla unge!



Vi tog bussen till Högdalen och därifrån en promenad till Bandängens lekpark för dit bestämde Oliver att vi skulle gå. Lite besviken blev Oliver och det kändes konstigt när inte Kicki var där. Hon är ju Bandängen liksom. Vi lekte och klappade fåren sen fick mormorn jaga Oliver i klätterställningen....
-du kan inte ta mig!

 En sväng till leksaksaffären blev det oxå, en Volvo Räddningsbil blev det i dag!

I väntan på bussen.
Den här vackra buketten blommor fick jag i dag. Så fin och så omtänksamt, tusen tusen tack!
I morse när jag parkerade bilen så föll solljuset så fint på lönnen som står bredvid bilen. Jag tog ett kort och när jag förde över bilden till datorn såg jag detta!

"Ajj löv joo"

Medicinen har börjat verka och nu känns det bättre i halsen, skönt.

Kvällens lektyr " Pedagogisk bedömning" faktiskt en bra och användbar bok.
Godnatt och kramar
Helene 

1 kommentar: