torsdag 4 augusti 2011

Bad båge och body pump

TJINGELING Vänner!

Det blev inget inlägg igår och det berodde helt enkelt på att bloggerskan var såååå trött och hamnade i soffan tittandes på ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer istället för att hänga vid datorn.

I går hängde vid med familjen Ericsson/Jansson vid Schweizerbadet ute på Dalarö. Solen sken från en klarblå himmel men det var kallt i vattnet, brrrrrr, men jag doppade mig trots att det. Skönt? Nja mer uppfriskande kan man säga.


 OLIVER och pappan busar i vattnet!

 Kallt!

 Några av Jeanettes tatueringar.......

 Oliver och morfarn på väg att hämta vatten


Efter en lat dag på stranden var det skönt att gå och träna, körde dubbla klasser Body pump och Zumba så det kanske inte var så konstigt att jag var trött i går kväll.
Det härliga vädret fortsätter men min semester lider mot sitt slut....var tog mina 5 veckor vägen?
Hoppas ni alla får en bra dag
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar