söndag 14 augusti 2011

Slappar söndag

Halloj VÄNNER!
F*n jag är ju skadad! Tänk att jag glömde att berätta det i morse....oj oj oj! Ni vet ju att jag är lite nojig med fötterna och tånaglar. Korta och släta det är min melodi men hur tänkte jag??
Kanske var det ingen bra idé att klippa ner storttånageln dagen innnan loppet?

Min pedikyr resulterade i en blodblåsa som irriterade och kändes under slutfasen av loppet.....och snart ska den "opereras" så det blir väl flip-flop på fötterna i morgon.



Vi blev bjudan på frukost/lunch hos mamma och pappa, det tackar vi för och gott var det.
Oliver och mamman kom förbi och gammelmormor hade köpt en liten chokladbit till honom.

Clarre: -Är det lördag idag?
Oliver: - Nej de semester!




Sen blev det fika med nybakad kokos/jordgubbskaka (jag tog en mums mums)



Mätta och belåtna åkte vi och hälsade på familjen Karlsson....och på hemvägen hamnade vi i kööööööö


Over and out!
I morgon är det jobbardag.....lång dag och i kväll blir det inget nattsuddande.
KRAMAR
Helene


2 kommentarer:

  1. ....å semester innehåller bokstaven R, mycket klokt av den lille mannen :-)

    SvaraRadera
  2. ...en sak till.... Lägg gärna ut en bild på baksidan av medaljen också :-)
    //Kram Lillebror

    SvaraRadera