söndag 7 augusti 2011

Nu räcker det.....

....med regn alltså! Hur mycket regn har det kommit i dag? Sååååå himla trist så det blev en innedag i dag.

God kväll vänner
Sista semesterdagen och vilken väderavslutning, just nu blåser det "storm" och regnet vräker ner så det blir filmtajm i soffhörnan med en stor mugg kaffe.


Annars då? Jo jag åkte till Ica Maxi och storhandlade, hämtade våra chip och tröjor till midnattsloppet, sydde "vimplar" till köksfönstret, fixade middagen, dammsög, duschade och fixade fötterna.....
I morgon är det dags igen...jobb å jobb å jobb...... Äh det är rätt okey faktiskt att vardagen rullar på igen, men det var rackarns så skönt å va ledig.
 Mina "vimplar".....

I kväll har man ingen lust att sitta på balkongen!

Kramar
Helene

2 kommentarer:

  1. Nu laddar vi för Loppet!!! :-) Kubba en timme i går, så nu är jag färdigsprungen. Den tunga träningsperioden är över ha ha. Nu ska det bara toppas form som dom stora grabbarna och tjejjerna gör.... å käka pasta....å bananer... En liten löprackare blir det nog i morgon, men sen är det klart för start! Moooooaaaahhhhhaaa

    SvaraRadera
  2. Moooooooaaaaahhhhaaaa på dig själv! Jag ska inte springa en meter innan loppet.....eller?? Jag har ju lite svårt att bestämma mig så you never know! Hur som helst i dag blev det Body Shape, tufft men nyttigt!
    Kramizzzzzzzzzz

    SvaraRadera