fredag 5 augusti 2011

Hoppsan.....

...vad fort fem veckor går när man är ledig! Men jag ska verkligen inte klaga, jag har haft en underbar semester. Oliver och jag fick en hel vecka för oss själva, några fina dagar i Dalarna med mannen, massor av sol och bad, många mil motorcykel längs vackra kurviga sommarvägar, glass, fika, lite shoppingfynd, men framförallt så har jag återupptäckt Sverige och dess underbara natur och havet........


I dag hade jag lite egen tid, försökte mig på lite shopping men det blev "inkentinken" men däremot en kopp kaffe och en bedårande utsikt i skärgårdsmiljö.
Mannen och jag åkte till Djurgårdsbrunnskanalen och mumsade i oss varsin bägare med mjukglass. Middag blev det på balkongen i kvällssolen. Jag hade med mig kameran och jag håller på att lära mig hur det nya objektivet funkar, kul men många olika inställningar att lära sig!Här kommer lite smakprover....






Det där var lite växtlighet och här kommer några bilder tagna av mannen på mig



That´s all folks....
Se nu till att skaffa er en skön och mysig fredag!
Kramar
Helene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar