lördag 28 augusti 2010

Träning shopping och middag hos Mams och Paps

Halloj VÄNNER. Fasiken vad det är kyligt i luften, är det dags att plocka fram långbrallorna redan? Man blir lite lurad på vädret för när solen skiner och himlen är blå och det är AUGUSTI ja då borde det fortfarande vara sommarvarmt, eller hur? Nog om vädret.
Efter träningen så åkte jag till Nacka Forum, ni vet jag hade ju spanat på den där Branting klänningen ett tag men när jag provade den så kändes den inte så bra. Det blev inte den där WOW-känslan som jag trott skulle infinna sig utan mer ett NJAAAAAA. Jag köpte den inte utan det blev en ODD MOLLY blus istället, den blev en WOW.
Vad hände mer jo vi åt middag i Sköndal,supersmarrigt som vanligt. Lillebror och svägan kom och Oliver med familj kom oxå så huset var nästan fullt.
Oliver var SÅKLART den självklara mittpunkten, han är så HÄRLIG! Skrattar och busar!


Oliver gillar Clarre
Oliver och gammelmormor

Den här FININGEN hänger nu i min garderob!

Det blev ingen ny micro idag vi får väl se om det blir det i morgon? You never know!
Trevlig lördagskväll dear friends!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Den där finingen finns i min garderob också. Sååå skön! Är sugen på en vit också.

    Sandra

    SvaraRadera
  2. Bra smak du har! Den vita är oxå jättefin men den känns mer sommar för mig!

    SvaraRadera