onsdag 18 augusti 2010

Grönan

God afton kära vänner, är allt bra? Tillbaka på jobbet efter semestern? Det går snabbt att ramla in i de gamla vanliga gängorna eller vad tycker ni? Tre dagar har jag jobbat men det känns som mycket längre. Nog om detta.
I kväll var vi på Grönan och dansade till Torgny Melins, svettigt som fasiken men superduperroligt! Men nu hör jag från tv:n att det ska bli dåligt väder till helgen, typiskt, hoppas att metrologernas prognos är fel eftersom det är Mälaren Runt på lördag och jag tänker inte åka motorcykel i regn. Men.......Det har ju slagit fel förr i prognoserna.
Men jag måste ju bara "hissa" Grönan kortet. För 159:- så kan man gå in på Grönan och dansa hela säsongen, otroligt billigt! Tack igen mams å paps för min braiga födelsedagspresent.
Natti natti och många kramar till Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar