lördag 7 augusti 2010

Katastrofläge

Ja så kan man beskriva vår klädkammare. I den har det under lång tid samlats saker som egentligen inte ska vara där. Vad sägs om täcken, kuddar, mattor, lakan, handdukar, badbalja (Olivers), extrasäng, dammsugare, väskor, .......
Organisations behov i allra högsta grad alltså så i dag skulle det inköpas ett linne/förvaringsskåp på IKEA. Det finns nog ingen som avskyr denna affär som min man så då blir det till att ringa döttrarna och dom STÄLLER ALLTID UPP!
Hämtade Jeanette, in på IKEA plockade det vi skulle ha och utanför stod Icka och Peter och väntade. TUSEN TACK för transporten!
Icka har fått oanade krafter sen dom köpte hus, hihihihi
Först kommer Peter......
.......sen kommer mannen och Jeanette!
KATASTROFRUMMET
Så här fint blev det och nu råder "var sak på sin plats"
Det kändes skönt att få röja och kasta! Fasiken vad massa "junk"! Det gjorde absolut inget att REGNET vräkte ner utanför jag tror jag fick mer energi av det!
Försökte mig på att ta lite regnkort.....sådär blev dom men snart ska jag gå en fotokurs då fär jag väl förhoppningsvis lära mig lite mer.


Nu ska jag joina mannen i soffan och titta lite på TV! Ha en fin lördagskväll!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar