söndag 22 augusti 2010

Gårdagen

God morgon mina VÄNNER!
Ja nu är verkligheten igång med jobb och allt vad det innebär så därför har jag inte varit lika filitig med bloggen. Jag ska försöka bli bättre för det är ju några trogna läsare varje dag som följer min blogg.
Mitt NYA sunda liv går faktiskt bra. Jag har haft med mig matlåda med nyttigheterm jag har tränat, cyklat, promenerat, dansat och ungåtts med OLIVER. Jag tänker INTE väga mig utan centimetrar är det som gäller.
I går gick jag en lååååååååångpromenad på 2 timmar med OLIVER och mamman, han sov så gott i vagnen men några bilder blev det.

I går var det oxå Stockholms Cruisi´n ett evenemang som har börjat urarta. Från ha varit en uppvisning av FINA gamla amerikanare till fylla gap och skrik i gamla sunkiga rishögar. Trist. Vi träffade på en hel del gamla vänner och det är TREVLIGT. 
Vi puttrade hem vid 22 tiden och titta på tv, lugnt och skönt!
 
Hoppas NI får en härlig söndag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar