fredag 13 augusti 2010

SEMESTERFINAL

HEJ i den TROPISKA VÄRMEN
Ja det blev ju en fin dag idag och tur var det eftersom vi skulle få tillbringa hela dagen med OLIVER.
Vi mötte upp familjen Jansson-Ericsson utanför GRÖNA LUND där dom skulle tillbringa sin dag med storbarnen. Oliver, morfarn och jag gick till SKANSEN.
Nu måste jag bara berätta för er hur FANTASTISK OLIVER är, han är så glad och positiv, han bubblar av skratt och bus, han kämpar och utmanar sig själv i allt....JAG KAN det är hans motto!
ÅH vad vi var stolta när vi gick där och folk vände sig om och leende kommenterade honom......LYCKA!
Djuren var väl inte så intressanta men däremot staketen som OLIVER kunde klättra på......Jo förresten killingarna gillade han och den fejkade grisen!


Micke Jeanette Sebastian och Ellinore redo för en heldag på GRÖNAN!

En nyvaken OLIVER med sin morfar och mormor

STOLT MORFAR

En lika STOLT MORMOR

Oliver gillade den fejkade grisen
Vad tänker DU på?
Titta Oliver...

Vicenter och vildsvin samsas i samma hage

Oj oj det här gillade inte OLIVER
Hmmmm fattar dom inte........
...att jag inte tycker om glass?
Men kaffe det gillar jag!
E de? Tåget........
Oliver har någon magisk dragningskraft till vatten, morfarn tar ett stadigt grepp om handen!
KLÄTTRAR.......igen

VÄRLDENS gladaste, sötaste, finaste, underbaraste, härligaste OLIVER

Killingen var skön att klappa
Hemma igen. Oliver var trött och tog mysen och nappen och chillade lite i soffan
Grejar lite med mormorns väckarklocka
Oliver provar pappans skor!
Resten av familjen kom sen trötta och snurriga efter allt åkande och då smakade det bra med mat, riktig barnmeny, GRILLKORV/TACOBIFFAR och POMMES FRITES, mumsigt värre tyckte alla!

Hoppas ni får en fin fredagskväll, KRAM

1 kommentar:

  1. Tack snälla mormor och morfar för att jag fick leka med er idag :-)

    Älskar er...puss och kram!!!

    SvaraRadera