fredag 6 augusti 2010

På bättringsvägen......

....... är mannen och skönt är väl det! Jag åkte med Oliver och mamman till Skärholmen med omnej, med omnejd menas IKEA och Toys´R´ us.
På Bolagret hittade jag dom här superhärliga skinnfåtöljerna som Oliver och jag provsatte. Jag blev väldigt sugen på den vita men.......garderober/linneskåp står högre upp på "must have" listan.
Sen besökte vi den berömda gigantiska leksaksaffären...OJ OJ OJ vad man skulle ruinera sig här inne. Ännu så länge har Oliver inte kommit på " jag skriker till jag får det jag vill ha knepet" och det är vi tacksamma för utan han nöjde sig med att testtrycka på alla knappar, provkasta lite bollar och provsitta trampbilar........
När jag såg honom springa runt där så slog det mig att tiden går alldeles för fort, jag vill stoppa den nu....våran lille bebis han är ju en storkille nu.



Oliver ÄLSKAR vagnar....

Jag vill ha en synt pappa........
Oj oj vilka LYCKA
Mamman fick hjälpa till att hålla balansen
LÄSKIGT.....så länge bilen stod still var det ok men när jag stoppade i 10:an då blev OLIVER som förstelnad.....
Va tycks? Dagens skor. Jag har inte använt dom förräns i dag, gillar dom jättemycket och det bästa av allt de var JÄTTEBILLIGA 200:- ni vet "halva på halva på rea på priset"
Kram på ER alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar