torsdag 26 augusti 2010

Annars då?

God kväll alla FINA. Kände att jag var i behov av att göra en liten uppdatering av LÄGET!
Läget kan sammanfattas som DET ÄR MYCKET NU! Mycket som är på gång och mycket som jag borde göra. Höstarna är alltid fullt upp på jobbet med alla nya barn och föräldrar som ska skolas in, én rolig men intensiv tid!
Sen ska jag ju börja plugga igen. I morgon är det första dagen och jag har ca 30 sidor kvar att läsa ....det blir en sen kväll!
Men det roligaste är ju att det går så BRA för OLIVER nu när han börjat på förskolan. Mormors älsklingsunge.
 Tänk att jag ska få mysa med honom varje onsdagseftermiddag. Gissa om jag är glad för det!
I kväll var vi och DANSADE på Grönan, det var nog sista utedansen för i år men jag har verkligen fått valuta för mitt Grönankort. På tisdag börjar buggkursen igen och det ska bli så kul, längtar!

Är väldigt sugen på den här BRANTING klänningen....ska nog prova den när jag ändå är i stan i morgon. Återkommer.
Kram och  natti natti på ER alla vänner

1 kommentar: