tisdag 24 augusti 2010

Sysselsatt.....

Mycket är på gång denna höst. Det roligaste som händer är att jag ska hämta OLIVER varje onsdag från förskolan och spendera hela eftermiddagen med honom. LYCKA! Vi ska gå och bada, leka, busa, fika.........och MYSA. Tror ni jag LÄNGTAR? I morgon börjar han sin inskolning mormors lille PLUTT vad fort tiden har gått.
Nu till något som kommer att kräva mycket tid, Jag ska ju börja plugga igen vilket är väldigt roligt och jag vill ju verkligen utvecklas och lära mig mer men det är tufft att jobba heltid samtidigt. På fredag är det första skoldagen på Lärarhögskolan, spännande.
Tänk vad man kan förändras, grundskolans högstadie var ingen höjdare och jag hade nog ganska mycket olovlig frånvaro (men det visste ni väl redan kära föräldrar?) men nu trivs jag i skolans värld!
Den här veckan är det full fart på jobbet, massor av nya barn och deras familjer som ska skolas in i förskolans värld, en intensiv tid men rolig. PUST! 

Det är MYCKET att läsa som ni ser!
KRAMAR

1 kommentar: