söndag 15 augusti 2010

Semestern är slut

Aldrig mer ska jag dela upp min semester, NO MORE. Nästa år blir det 5 veckor i ett sträck så de så.
I dag är det sååååååå segt det blev ju ganska sent i går och i morgon ringer klockan 05.30 oj oj oj.
I&J&O kom över på förmiddagen för att umgås med morbror och kusin, trevligt. Nu sitter vi här, mannen och jag i varsin soffhörna, och suckar och stönar över att börja jobba i morgon men det är bara att BITA IHOP.

Icka syr ihop sin ryggsäck.......


Oliver och fjärran

Fredrik alltid lika GLAD.....

Nu är det tyst i huset när gästerna har åkt hem men jag hoppas att de snart kommer tillbaka.
Ha en härlig, skön och lat söndag.

KRAM

1 kommentar:

  1. 5,30 är ju rena sovmorgonen. Jag kanske ska ringa och väcka dig när JAG går upp, 4,20 :o)

    SvaraRadera