lördag 27 juli 2013

SommarStockholm❤

God kväll finingar
Det blev en skön sovmorgon och en långsam start på min lördag. Det behövdes. Två av tre semesterveckor är nu till ända och sakta men säkert så smyger sig jobbångesten på....
Vädret var ju kanon så jag bestämde för en cykeltur. 
Jag cyklade till kyrkogården med en bukett lövkojor, mamma tyckte om dem så mycket. I dag kändes saknaden av mamma så stor och det är fortfarande så svårt att förstå att hon är borta.
Jag cyklade sen till BEA för att handla lite och när jag kom ut ur affären då SPÖREGNADE det! Vädret hade gjort en rejäl kullerbytta och det var bara att vänta..... Lika snabbt som regnet kom så sken solen igen och jag kunde fortsätta min cykelfärd hem.

På eftermiddsgen åkte Mannen och jag in till stan och turistade. Vi promenerade från Slussen till Norra Bantorget med ett "vätskestopp" i Kungsträdgården. 
Stockholm är en så vacker sommarstad och jag förstår att många väljer att besöka och turista i vår huvudstad.
Många sommarkramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar