tisdag 23 juli 2013

På stan..och sen golf

Vad hände med vädret?
 
Hallo vänner!
Sommaren verkar ha tagit en paus. I dag är det verkligen inget vidare väder, borde man kanske göra lite nytta? Städa garderoben? Tvätta? Stryka? Näääää ingen lust lägger mig nog en stund i soffan och läser min golfbok.
Det där med golf. Det är svårt och det är lurigt. Ena dagen går det kanonbra och nästa dag funkar ingenting. I går kväll gick Titti och jag en 9 hålsrunda och jag måste säga att jag var riktigt nöjd med min insats. Bollen gick mestadels åt det hållet jag tänkt och det är ju bra, jag kämpar vidare och hoppas kunna ta mitt Gröna kort inom en snar framtid.
 
I går var jag med Jeanette och ÄLSKLINGSUNGARNA på stan. Vi möttes i Slussen hamnade slutligen på Odenplan. Oj vad vi gick. Jag måste berömma Oliver. Han är verkligen superduktig att gå, han klagar aldrig utan går/springer hela tiden. Lillkorv trivs bäst i sin vagn ännu så länge...
Vi gjorde några shopping, mat och lekstopp under vår promenad. Det blev hamburgare (Olivers val),  nya "Blixten McQueen" gympadojjor (Olivers val) sandaler och gympadojjor till Oscar (som ännu så länge inte så mycket åsikter och kläder och skor) och lite lek i parken på Sveavägen.
Här kommer en bildkavalkad från vår dag.






















Kramar
Tack för en toppendag!
 
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar