onsdag 17 juli 2013

ALLSÅNG på SKANSEN

GODKVÄLL VÄNNER!
Wow vilken härlig eftermiddag/kväll jag haft med Anna-Lena. Det är ju tisdag och då vet ni ju var vi varit. just det på Skansen.
Vi köpte varsin sallad i Östermalmshallen och promenerade sen ut till Djurgården i det fantastiskt vackra vädret.
Hela Strandvägen vimlade av turister och semesterfirare och jag förstår att många väljer att besöka vår fina huvudstad.
När vi kom till Skansen så hade det bildats kö in till sittplatserna men vi hade tur och behövde inte köa så värst länge innan vi fick sitta. Skönt för det var väldigt varmt!
Salladen var smarrig, bubblet var svalt och underhållningen var på topp. Det blev iaf några bilder, mest på snyggingen Danny!
Just det tack för skjutsen PAPPA!
                                                                                       















I går var pappa och jag på en nostalgitripp ut till Stavsnäs och Djurö. Jag tillbringade alla mina barndomssomrar på farmor och farfars landstället i Stavsnäs. Mycket var sig likt och det var många goda minnen som kom fram.



Nu ska jag hoppa i säng och i morgon åker vi till Icka och Peter!
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar