måndag 29 juli 2013

En nostalgitripp med papsen

I dag har vi, jag och min far, varit på en härlig dagsresa till Linköping/Söderköping. Vi åkte så lite motorväg som möjligt och tog oss fram på slingrande småvägar omgärdade av fin natur.
Första stoppet blev på farmors gata i Linköping, och sen blev det en tur längs "memory lane"....här gick jag i skolan....här bodde moster Svea....här bodde mina kusiner..... Jag riktigt såg hur barndomsminnena bubblade i pappa, härligt!
Sen tog vi en fika på café Gyllen, jag parkerade pappa där och tog mig en snabbrunda för att kolla rean.
Efter Liköping styrde vi kosan mot Söderköping och deras berömda GLASS!
Vi hade en supertrevlig dag och här kommer några bilder.
 







 
Kram
H

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, mysig tripp.

    SvaraRadera
  2. Tack Helene för en jättehärlig dag
    Puss & Kram
    Daddy

    SvaraRadera