torsdag 18 juli 2013

I går

Godkväll sweeties!
 
Jag kan verkligen inte klaga på inledningen av min semester, KANONFINT väder som gjort för ledighet.
I går packade jag Jea och pojkarna i bilen för en dag på Tallkottevägen. Papsen hängde med men av utrymmesskäl fick han åka i egen bil.
När vi kom fram så bytte vi snabbt om till badkläder och promenerade ner till bryggan. Jag var först i, tätt följd av Icka och sist men inte minst kom Peter. Han gjorde en tjusig dykning medan Icka och jag gjorde en fegis och körde "baklängesglidning". Temperaturen blev behagligare ju längre vi var i men eftersom alla var sugna på den kombinerade frukost/lunchen så badade vi inte så länge.
Vi hade en SUPERDUPER fin dag...men det var tomt utan Berit.
 















 
KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar