söndag 21 juli 2013

Motorcykeltur

Godkväll
 
En semestervecka är till ända och nu återstår bara två. Varför går det så fort när man är ledig?
I dag åkte mannen och jag på en låååååååång hojtur. Det var lite blåsigt men ändå en skön tur. Först åkte vi till Roslagsstoppet för jag var lite nyfiken på deras berömda bakluckeloppis. Hmmm mycket "smäck" men kul att gå runt och glo lite. Ett köp blev det iaf. 8 st riktigt fräscha golfklubbor för 200:- och jag fick med mig dom hem på hojen!!!! Klubborna ska Titti och jag testa i morgon, Är de dåliga då får Titti sälja dom i helgen när hon ska på loppis.
 
Vi stannade i Rosenhill och fikade och i Årsta havsbad blev det en glass. Hela området är så fint bevarat det känns 50 tal när man är där. Därav de svartvita collaget!
I morgon ska jag med älsklingsungarna på stan och på kvällen blir det en 9 hålsrunda på Haninge.
 
KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar