måndag 1 oktober 2012

Fotspår av barn och lite annat

Monday monday......

 
Den här veckan började lika intensivt som den slutade i fredags! Full rulle redan klockan 6,30. Då började min jobbtelefon meddela mig att person efter person var sjuka eller vabbade,,,,,, SUCK! Lyckades till slut fixa vikarier och dagen höll ihop.
I dag är det internationella barndagen och det firade vi på Hagsätra IP. Alla barn och fröknar hade gjort avtryck av sina fötter och dem lade vi ut efter varandra och det var 625 fötter, häftigt va!




Oliver, Oscar och Jeanette var ute på en promenad så dem kom förbi IP. En stor vattenpöl fångade Olivers intresse medans Oscar låg nyvaken i vagnen och betraktade världen.




HÖSTEN är här....


Innan buggen åkte jag till Nacka polisstation för att fixa ett nytt pass. BIG MISTAKE! Det var jag och "några" till som tänkt samma sak. Så i en timmes tid roade jag mej med att spela Wordfeud och vänta på min tur.
Det dumma var att jag kollade på nätet hur lång väntetid det var innan jag åkte, och det var inga i kö. 30 minuter senare var det kö, en jätte lång kö. Med facit i hand, beställ tid och glid förbi.

 

Kramar

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar